World's biggest free geocaching network
Geopaths - matching lots of geocaches
Full statistics, GPX's, all for free!
Mail notifications about new caches and logs
100% geocaching posibilities for free
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Deze cache heeft nog geen statistieken
[LALEA] Să fie lumină !!! - OR011C
Eigenaar: miss_shady
N 44° 51.455' E 24° 53.032' N 44° 51' 27.30'' E 24° 53' 1.92'' N 44.85758°  E 24.88387° 
Hoogte: 266 meter NAP
 Provincie: Roemenië > Sud - Muntenia
Cache soort: Puzzel Cache
Grootte: Micro
Status: Gearchiveerd
Geplaatst op: 2013-03-31
Gemaakt op: 2014-11-02
Gepubliceerd op: 2014-11-02
Laatste verandering: 2017-04-10
0x Gevonden
0x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 1 Volgers
683 x Bekeken
0 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: n/b
Cache attributen

Kindvriendelijke cache  Deze cache kan 24/7 gedaan worden.  Parkeerplaats vlakbij 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving RO

Bine aţi venit în parcul Ştrand, o oază de linişte într-un colţ de natură şi totuşi în oraş.

Aici veţi găsi mai multe cutiuţe, mai multe obiective şi mistere.

În primul rând, în parc se află un lac iar lacul acesta are nişte insule. Insulele sunt legate între ele cu nişte poduri. Chiar şi fără vreun matematician faimos care să vă facă o demonstraţie teoretică imbatabilă, ar trebui să puteţi răspunde la o întrebare simplă (de fapt mai multe) :

Să numerotăm insulele din parc în ordinea crescătoare a mărimii. Cea mai mică sa fie 1. Câte insule sunt? Iar malul să-l considerăm 9.

  1. Pornind de pe mal, poate cineva vizita insulele traversând TOATE podurile o singură dată?
    Dacă DA, atunci (A)=numărul dat insulei/malului pe care se termină călătoria.
    Dacă NU, atunci (A)=0.
  2. Pornind de pe o insulă, poate cineva vizita insulele şi malul traversând TOATE podurile o singură dată?
    Dacă DA, atunci (B)=numărul insulei/malului pe care se termină călătoria.
    Daca NU, atunci (B)=0.

Atât pentru A cât şi pentru B găseşti mai multe soluţii, atunci construieşte-l pe A sau B alipind numerele găsite în ordine crescătoare.
(de exemplu, dacă o variantă are răspunsul 1 şi alta are răspunsul 2, atunci A=12)

Desenează pe hartă toate podurile.
Desenează pe hartă toate cutiile. (dacă cutia e mister, desenează doar finalul).

Dacă uneşti toate aceste puncte, ce iese?
Ştiu, trebuie să ignori câteva puncte, ca să arate chiar bine. Care?
Ai fost pe "Calea cea bună" ? Ai folosit-o?

Arată "bine" desenul tău? Ce i-ar folosi ca să arate mai "bine"?
Cam pe acolo e...

Nu te descurci? Vrei să te ajut?
Ok, ceva mai "simplu" atunci.
Considerând x0=A, x1=B, atunci :
nnn=FIB(70)/16143004199777
eee=FIB(24)/14076
unde FIB(n) este şirul lui Fibonacci.

Extra hints

perq pn fr rkcyvpn fvathen

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z
Decoderen
Logs: Gevonden 0x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Alle logs